Μετάβαση στο περιεχόμενο

Survivor: Αυτή είναι η παίκτρια που θα αποχωρήσει απόψε…

Πρωινό… spoiler απο τον Άγιο Δομίνικο!

Φελίσια,Ροδάνθη και Μαρία είναι τα τρία κορίτσια που ψήφισαν οι Μαχητές για να αποχωρήσουν. Ποια όμως βρίσκεται ήδη στο ξενοδοχείο;

Η Μαρία Πανταζή ειναι η παίκτρια που μάζεψε τις λιγότερες ψήφους και έτσι αποχωρεί!

Η συνέχεια στις 21.00 στον ΣΚΑΙ!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ