Ο Ηλίας Βρεττός μας δείχνει για πρώτη φορά το χειρουργημένο του πόδι… (φωτο) 28/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σχεδόν 40 ημέρες έχουν περάσει από εκείνο το πρωινό της Καθαράς Δευτέρας οπού ο Ηλίας Βρεττός βρέθηκε στο νοσοκομείο μετά από το τροχαίο ατύχημα που είχε στην παραλιακή. Αυτό το διάστημα ο τραγουδιστής αναρρώνει στο σπίτι του έχοντας κοντά του, τους δικούς του ανθρώπους ενώ καθημερινά δίνει τη μάχη του για την αποκατάσταση των τραυμάτων του. Ο ίδιος μέσω Instagram μας έδειξε για πρώτη φορά το χειρουργημένο του πόδι. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ