Τόμιτς: «Αν ήμασταν πιο συγκεντρωμένοι…» 30/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Μίλαν Τόμιτς μίλησε για την ήττα του Ολυμπιακού στην Ανδαλουσία από τη Μάλαγα και στάθηκε στη συγκέντρωση που δεν υπήρχε στα τελευταία λεπτά του αγώνα. Αναλυτικά όσα τόνισε: «Η Μάλαγα δεν παίζει ποτέ αδιάφορα. Ωραίο παιχνίδι για τον κόσμο, κάναμε κάποια λάθη που δεν έπρεπε να γίνουν στις τελευταίες επιθέσεις, φάγαμε τρίποντο, ισοφάρισαν, εν τέλει χάσαμε. Συμβαίνουν αυτά, ένα πολύ κακό πρώτο ημίχρονο, ένα πολύ καλό δεύτερο, πάμε στο ματς της τελευταίας αγωνιστικής. Παίξαμε καλύτερη άμυνα στο τρίτο δεκάλεπτο, μπορούσαμε να το τελειώσουμε και νωρίτερα και να κερδίσουμε το ματς, κάναμε κάποια λάθη στο τέλος από την πίεση της Μάλαγα. Αν ήμασταν πιο συγκεντρωμένοι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε χωρίς την παράταση. Προέχει να είμαστε πλήρεις και να ξεκινήσουμε τα πλέι οφ». Όσο για το ρεκόρ του Βασίλη Σπανούλη είπε: «Μπράβο στον Βασίλη!». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ