ΒΙΝΤΕΟ: H Σαμπρίνα εξηγεί on camera γιατί τρώει… 13/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Κάθε φορά που ανοίγεις την τηλεόραση μπορείς να δεις κάτι που θα σε εκπλήξει και θα σε κάνει να σκεφτείς: «Τί στο καλό». Αυτή την φορά σταθήκαμε στο «Πρω1νό» του ΑΝΤ1. Εκεί, είδαμε την πληθωρική Σαμπρίνα να λέει πως: «Τρώω γαρδένιες». Και συνέχισε: «Μου άρεσε πολύ το άρωμά τους από μικρή, έχω ετοιμάσει δικές μας γαρδένιες δεν είναι οποιουδήποτε. Είναι σαν βούτυρο! Είναι πολύ νόστιμη, σαν μαρούλι». Μάλιστα, στο σχολείο την είχαν πιάσει μία φορά κι έφαγε τιμωρία. Όπως βολεύεται κανείς… Ιδού και το video του luben.tv Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ