ΒΙΝΤΕΟ: Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Το κορμί γυμνάζεται και αυτοτρολάρεται! 25/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου επέστρεψε από τον Άγιο Δομίνικο, αφού έκατσε 59 μέρες στο Survivor. Η παρουσιάστρια έχασε γύρω στα δέκα κιλά και μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα, ξεκίνησε αμέσως γυμναστική για να διατηρήσει τα κιλά που έχασε. Η Κωνσταντίνα λοιπόν κάνει διάδρομο και λέει: «Τους είχα πει κάντε ένα survivor με όλους τους χειρότερους παίκτες και μου είχαν πει «όχι», ορίστε και εγώ…». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ