Kαραπαπάς: «Βγάζουν αποφάσεις μεσ΄τη νύχτα, φορώντας πιτζάμες…» 26/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά από την απόφαση να παραμείνει η τιμωρία των -3 βαθμών στον Ολυμπιακό, ο διευθυντής επικοινωνίας της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ, Κώστας Καραπαπάς, σχολίασε στα social media: «Αυτό το Πρωτάθλημα δε θα το χάναμε (άσχετα με τα αγωνιστικά) αν δεν έπαιζαν το ρόλο που έπαιξαν οι εκθέσεις της Αστυνομίας (δηλαδή το κράτος), η διαιτησία (δηλαδή η ΕΠΟ) αλλά και οι ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΟΝΕΙΔΟΣ. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ. Απο την κυβέρνηση αυτή περιμένουμε να δούμε τι άλλο θα κάνουν εναντίον μας. Όσο για την σημερινή απόφαση αυτή και την παραμονή της τιμωρίας των -3: ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΦΟΡΩΝΤΑΣ ΠΙΤΖΑΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΥΧΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΝΟΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ! ΧΟΥΝΤΑ ΕΙΝΑΙ, ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ…». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ