Μασλαρινός: «Θέλαμε περισσότερη τύχη» 25/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Βασίλης Μασλαρινός και η Λολίτα Λύμουρα σχολίασαν τον χαμένο τελικό Κυπέλλου για τον ΠΑΟΚ και εξήγησαν τι χρειαζόταν ο «Δικέφαλος» για να έχει ελπίδες σε ένα τόσο δύσκολο ματς. Ο προπονητής του ΠΑΟΚ δήλωσε μετά τη λήξη του τελικού: «Δώσαμε τη μάχη μας. Κάναμε ένα πολύ κακό δεύτερο δεκάλεπτο που μας στοίχισε. Φτάσαμε ως το τέλος του δρόμου, αλλά θέλαμε λίγη περισσότερη τύχη. Η ομάδα χτίζεται ακόμη, δουλεύουμε καθημερινά και ελπίζουμε για το καλύτερο». Από πλευράς παικτριών, η Λολίτα Λύμουρα τόνισε: «Ήταν επιτυχία η παρουσία μας στον τελικό. Τα δώσαμε όλα, αλλά φάνηκε η ανωτερότητα του Ολυμπιακού και το μεγάλο μπάτζετ που έχει. Πριν το παιχνίδι ο κόουτς μάς είπε να σεβαστούμε τον αντίπαλο, αλλά να μην τον φοβηθούμε. Έχουμε τη συνέχεια στο πρωτάθλημα και στόχος είναι να φτάσουμε όσο ψηλότερα μπορούμε φέτος». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ