Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συγχαρητήρια της ΠΑΕ Ολυμπιακός στο τμήμα πόλο

Συγχαρητήρια από την ΠΑΕ Ολυμπιακός στο τμήμα πόλο των «ερυθρόλευκων». 

«Η οικογένεια του Ολυμπιακού πανηγυρίζει ένα ακόμα τρόπαιο που της χάρισε η ομάδα πόλο Ανδρών. Συγχαρητήρια σε όλους! Οι κούπες είναι αμέτρητες…», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση για το 14-8 επί της Γλυφάδας στον τελικό του Κυπέλλου.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ