Ντε Κολό: «Παίξαμε καλά, ειδικά στο δεύτερο μέρος» 21/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Νάντο Ντε Κολό με 25 πόντους οδήγησε την ΤΣΣΚΑ στη νίκη επί του Ολυμπιακού και σε δηλώσεις του στάθηκε στην βελτίωση της ρωσικής ομάδας στο δεύτερο ημίχρονο. «Στο πρώτο ημίχρονο κάναμε κάποια εύκολα και ανόητα λάθη. Προσπαθήσαμε να τα διορθώσουμε στο δεύτερο μέρος, αλλά το πρώτο μας μέλημα ήταν να παίξουμε άμυνα. Προσωπικά έμεινα συγκεντρωμένος σε όλο το ματς και όλη η ομάδα έπαιξα καλά, οπότε είχα ελεύθερα σουτ. Κάποιες φορές πάνε μέσα, κάποιες άλλες όχι», δήλωσε ο Γάλλος γκαρντ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ