Τα… είπαν Ομπράντοβιτς και Άντιτς στη Σερβία 21/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ‘Επειτα από την συνεργασία που είχαν στην Φενέρμπαχτσε, με την οποία πέρυσι κατέκτησαν την Euroleague, Ζέλικο Ομπράντοβιτς και Πέρο Άντιτς δημιούργησαν μια πολύ καλή σχέση. Αυτή κρατάει ακόμα και τώρα, που ο Σκοπιανός φόργουορντ αγωνίζεται στη Σερβία, για λογαριασμό του Ερυθρού Αστέρα. Ο πρώην παίκτης της Φενέρμπαχτσε υποδέχτηκε την τουρκική ομάδα, με τον δικό του τρόπο στο Βελιγράδι και τα είπε σε πολύ καλό κλίμα με τον «Ζοτς». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ