Γκος: «Γνωρίζω ότι αυτό το ματς είναι σημαντικό για τη Θεσσαλονίκη» 20/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Για την σπουδαία αναμέτρηση του Άρη με τον ΠΑΟΚ, μίλησε ο Φιλ Γκος, με την “ασπρόμαυρη” ΚΑΕ να αναρτά την δήλωση του στα Social Media. O Aμερικανός γκαρντ του ΠΑΟΚ, ανέφερε ότι γνωρίζει την κρισιμότητα της αυριανής αναμέτρηση και αυτό είναι αρκετό για τον ίδιο και τους συμπαίκτες του. “Γνωρίζω ότι αυτό το ματς είναι σημαντικό για την πόλη και αυτό είναι αρκετό για εμένα”, σχολίασε ο Φιλ Γκος, με την ΚΑΕ ΠΑΟΚ να σχολιάζει με την σειρά της: “Περιμένοντας για το παραδοσιακό και κλασικό παιχνίδι της μπασκετικής Θεσσαλονίκης”. Δείτε παρακάτω την δημοσίευση στο instagram: Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ