Ντορέττα Παπαδημητρίου: Η νοσταλγική ΦΩΤΟ που ανέβασε με τους γιους της (pics) 02/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Λίγες μέρες απέμειναν για να μπει κι επίσημα η Άνοιξη και τη Ντορέττα Παπαδημητρίου φαίνεται ότι την… έπιασε το καλοκαίρι. Λίγο ο καλός καιρός των τελευταίων ημερών, λίγο ότι φύγαμε από τον χειμώνα, λίγο η διάθεση όλων τέτοια εποχή και η παρουσιάστρια έπαθε… νοσταλγία. Για την ακρίβεια, φαίνεται ότι νοστάλγησε το περσινό καλοκαίρι. Έτσι, ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, μία ιδιαίτερα τρυφερή φωτογραφία αγκαλιά με τους δύο γιους της, με φόντο τη θάλασσα. Και ήταν τόσο άρτιο το αποτέλεσμα της φωτογραφίας που μοιράστηκε με τους followers της, αποσπώντας τα εύσημα απ’ όλους. Η Ντορέττα Παπαδημητρίου έχει μεγάλη αδυναμία στους γιους της, Διονύση και Φίλιππο και φροντίζει να περνά πολύ χρόνο μαζί τους. Μάλιστα, μετά το διαζύγιο τους με τον πατέρα τους, Κώστα Πηλαδάκη είναι ιδιαίτερα προσεκτική με την προσωπική της ζωή, λόγω των παιδιών, προσπαθώντας να μη μονοπωλεί τα φώτα της δημοσιότητας. Αν και τις τελευταίες μέρες δημοσιεύματα τη θέλουν να έχει κάτι παραπάνω από φιλική σχέση με τον Γιώργο Αγγελόπουλο. Η ίδια εξηγεί ότι είναι μόνο φίλοι, ενώ παραδέχθηκε ότι πρώτη φορά έτυχε να τη φωτογραφήσουν εν αγνοία της. Εξάλλου, όπως έχει κατά καιρούς τονίσει, η σχέση που θα παραδεχθεί δημοσίως θα είναι εκείνη που θα γνωρίζουν τα παιδιά της και δεν θα είναι επιπόλαια. Η αλήθεια είναι ότι τη μόνη σχέση που είχε παραδεχθεί ανοιχτά, μετά το διαζύγιό της ήταν εκείνη με τον αρχιτέκτονα – industrial designer Άλεξ Φρανζολίνι. Κι ενώ όλοι περίμεναν ότι θα έκανε το επόμενο βήμα στη ζωή της, η σχέση τους έληξε άδοξα. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ