Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συνάντηση Βασιλειάδη-προέδρων της Superleague την Τετάρτη

«Κάλεσμα» στα αφεντικά των ομάδων της Superleague Σουρωτή έστειλε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, με σκοπό όλοι να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να συζητήσουν τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών.

Η συνάντηση έρχεται σε συνέχεια της συνάντησης που είχε το πρωί της Τρίτης (12/3) με τον πρόεδρο της διοργανώτριας αρχής, Γιώργο Στράτο, όπου ο τελευταίος εξέφρασε την κάθετη διαφωνία του με το μέτρο της αναβολής του πρωταθλήματος.

Εξάλλου ο υφυπουργός είχε την πρόθεση να ξεκινήσει επαφές με τις ομάδες μετά τη συνάντηση με τον κ. Στράτο και η απόφασή του έρχεται προς επιβεβαίωση αυτής της πληροφορίας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ