Συνάντηση Βασιλειάδη-προέδρων της Superleague την Τετάρτη 13/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google «Κάλεσμα» στα αφεντικά των ομάδων της Superleague Σουρωτή έστειλε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, με σκοπό όλοι να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι και να συζητήσουν τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών. Η συνάντηση έρχεται σε συνέχεια της συνάντησης που είχε το πρωί της Τρίτης (12/3) με τον πρόεδρο της διοργανώτριας αρχής, Γιώργο Στράτο, όπου ο τελευταίος εξέφρασε την κάθετη διαφωνία του με το μέτρο της αναβολής του πρωταθλήματος. Εξάλλου ο υφυπουργός είχε την πρόθεση να ξεκινήσει επαφές με τις ομάδες μετά τη συνάντηση με τον κ. Στράτο και η απόφασή του έρχεται προς επιβεβαίωση αυτής της πληροφορίας. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ