Μετάβαση στο περιεχόμενο

Φοβούνται τις ρήτρες οι μικρομεσαίες ομάδες

Την προηγούμενη φορά που διέκοψε η πολιτεία το πρωτάθλημα χάθηκαν κατά μέσο όρο 200.000 ευρώ από κάθε σύλλογο.

Το 2016 αυτά τα χρήματα καλύφθηκαν, ωστόσο φέτος και 50.000 ευρώ μείον να πάνε οι ΠΑΕ, οι παράγοντες θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν.

Στη Σούπερ Λίγκ απαντούσαν αρνητικά στο ενδεχόμενο να ενεργοποιηθεί εκ νέου η ρήτρα για τη διακοπή του πρωταθλήματος. Αν και επί της ουσίας πρόκειται σίγουρα για μία εβδομάδα διακοπής και κανείς δεν διασφαλίζει στους παράγοντες ότι δεν θα χάσουν χρήματα.

Φανταστείτε τι πρόκειται να συμβεί αν χαθούν από τον κουμπαρά των ομάδων 2.000.000 ευρώ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ