Ο Κομίνης έκλαιγε στα αποδυτήρια και έλεγε πως αυτό ήταν το τελευταίο του ματς 12/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σύμφωνα με πληροφορίες ο Γιώργος Κομίνης ήταν σε τραγική κατάσταση κατά την έξοδό του από την Τούμπα, ύστερα από τη διακοπή του ντέρμπι ΠΑΟΚ – ΑΕΚ. Ο έμπειρος διαιτητής ήταν σε κακή εικόνα, αφού έγραφε το φύλλο αγώνα και έκλαιγε. Ήταν τεράστια η πίεση στο πρόσωπό του. Έξω από τα αποδυτήρια των διαιτητών ήταν άνθρωποι της ΑΕΚ αλλά και του ΠΑΟΚ, οι οποίοι όταν είδαν τον αγκάλιασαν και εκείνος τους είπε πως το χθεσινό παιχνίδι ήταν για εκείνον το τελευταίο στην διαιτητική του καριέρα. Μάλιστα, αποκάλυψε πως η γυναίκα του είναι επτά μηνών έγκυος. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ