Όγκαστ: «Να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ» 11/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ζακ Όγκαστ σε δηλώσεις του μετά τη νίκη επί του Πανιωνίου τόνισε πως θέλει να βελτιώνεται καθημερινά και να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για τον Παναθηναϊκό. Αναλυτικά όσα ανέφερε: «Προσπαθώ να παίζω και να βελτιώνομαι, αναγνωρίζω το κομμάτι που μου ανήκει. Είμαι ευχαριστημένος με την πρόοδό μου, θέλω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ. Δουλεύω κάθε μέρα, το ίδιο πρέπει να κάνουμε και ως ομάδα. Να δουλεύουμε καθημερινά σκληρά. Θα πρέπει να παίρνουμε μαθήματα από όλα και να βελτιωνόμαστε». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ