Θύρα 7: «Δεν πάμε στην ΕΠΟ, όλοι στα σημεία προσυγκέντρωσης» 09/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Θύρα 7 με ανακοίνωση της αναβάλλει την παρουσία της στα γραφεία της ΕΠΟ, αλλά τόνισε να παραμείνουν οι οπαδοί στα σημεία προσυγκέντρωσης περιμένοντας τις εξελίξεις. Αναλυτικά η ανακοίνωση της Θύρας 7: «ΑΝΑΒΑΛΛΟΥΜΕ την κάθοδο μας στα γραφεία της ΕΠΟ αλλα παραμένουμε στα σημεία προσυγκεντρωσης παρακολουθώντας τυχόν περίεργες συμπεριφορές-αποφάσεις που έχουν στόχο να πλήξουν το σύλλογο». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ