Όλγα Λαφαζάνη: Δημοσίευσε την πρώτη φωτογραφία με το νεογέννητο μωρό της 05/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Σε πελάγη ευτυχίας πλέουν τις τελευταίες ημέρες, ο Νίκος Οικονόμου και η Όλγα Λαφαζάνη! Το ερωτευμένο ζευγάρι, μεγάλωσε κατά ένα μέλος την οικογένειά του, με την παρουσιάστρια να φέρνει στον κόσμο το δεύτερο παιδάκι της. Η Όλγα Λαφαζάνη την Τρίτη 6 Μαρτίου, γέννησε ένα υγιέστατο αγοράκι, ενώ μας ενημέρωσε για την ευχάριστη είδηση μέσω του προσωπικού της λογαριασμού στο Instagram. Το βράδυ της Πέμπτης 8 Μαρτίου, η παρουσιάστρια, φωτογράφισε το νεογέννητο, ενώ μοιράστηκε μαζί μας το τρυφερό στιγμιότυπο. «Θεέ μου σ ‘ ευχαριστώ !!! Πλάσμα μου γλυκό πόσο σ’ αγαπώ… Όσο γυρίζει η γη … εγώ θα σ’ αγαπώ!!!» έγραψε για λεζάντα. Δείτε την παρακάτω ανάρτηση… Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ