Όλγα Λαφαζάνη: Η νέα φωτογραφία μέσα από το δωμάτιο του μαιευτηρίου! 02/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Η Όλγα Λαφαζάνη, το πρωί της Τρίτης, έγινε μανούλα για δεύτερη φορά. Η παρουσιάστρια απέκτησε ένα υγιέστατο αγοράκι, καρπό του έρωτά της από τον σύζυγό της, Νίκο Οικονόμου. Μετά την επίσκεψη της Σταματίνας Τσιμτσιλή ακόμα μία φίλη της την επισκέφτηκε, η Ιωάννα Μπούκη, η σύζυγος του Αντώνη Σροίτερ. Η Ιωάννα δημοσίευσε στο Instagram της μια φωτογραφία με τη μανούλα στο δωμάτιο του μαιευτηρίου και έγραψε: «Αυτές είναι χαρές! Να σας ζήσει αγάπη μου!». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ