Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλγα Λαφαζάνη: Η νέα φωτογραφία μέσα από το δωμάτιο του μαιευτηρίου!

Η Όλγα Λαφαζάνη, το πρωί της Τρίτης, έγινε μανούλα για δεύτερη φορά.

Η παρουσιάστρια απέκτησε ένα υγιέστατο αγοράκι, καρπό του έρωτά της από τον σύζυγό της, Νίκο Οικονόμου. Μετά την επίσκεψη της Σταματίνας Τσιμτσιλή ακόμα μία φίλη της την επισκέφτηκε, η Ιωάννα Μπούκη, η σύζυγος του Αντώνη Σροίτερ.

Η Ιωάννα δημοσίευσε στο Instagram της μια φωτογραφία με τη μανούλα στο δωμάτιο του μαιευτηρίου και έγραψε: «Αυτές είναι χαρές! Να σας ζήσει αγάπη μου!».

Ιωάννα Μπούκη

Όλγα Λαφαζάνη: Η νέα φωτογραφία μέσα από το δωμάτιο του μαιευτηρίου!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ