Ξάνθη: Εκτίει με ΠΑΟΚ ο Ντε Λούκας 06/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Πάμπλο Ντε Λούκας στην αναμέτρηση στο Δημοτικό στάδιο Περιστερίου απέναντι στον Ατρόμητο, αντίκρισε την 4η φετινή του κίτρινη κάρτα και αποφασίστηκε να εκτίσει την ποινή της μιας αγωνιστικής στην αναμέτρηση της 28ης αγωνιστικής με τον ΠΑΟΚ εκτός έδρας. Στα άλλα νέα της Ξάνθης, ο Μίλαν Ράσταβατς το απόγευμα της Δευτέρας έδωσε το παρών του στην 2η περιφερειακή συνάντηση Ενώσεων για τον στρατηγικό σχεδιασμό ανάπτυξης του ελληνικού ποδοσφαίρου πραγματοποιήθηκε στην Ξάνθη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ