Έξαλλος ο Μαρινάκης στα αποδυτήρια 05/03/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Ολυμπιακός έμεινε στο 1-1 απέναντι στον Παναθηναϊκό και όπως φαίνεται μένει εκτός διεκδίκησης του πρωταθλήματος. Παρών στο άδειο λόγο τιμωρίας Καραϊσκάκη έδωσε ο ισχυρός άνδρας του Ολυμπιακού, Βαγγέλης Μαρινάκης, ελπίζοντας πως θα δει κάτι καλύτερο από την ομάδα του, η οποία ήταν αρκετά κακή. Σύμφωνα με τον αθλητικό Τύπο ο Μαρινάκης μετά το τέλος του αγώνα κατέβηκε στα αποδυτήρια… τρελαμένος με τη διαιτησία, αλλά και με την εικόνα της ομάδας του. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ