Μετάβαση στο περιεχόμενο

Αποχωρεί από την εθνική ομάδα της Ολλανδίας ο Σνάιντερ (φώτο)

Δεν θα αγωνιστεί ξανά με την εθνική ομάδα της Ολλανδίας ο Γουέσλι Σνάιντερ.

Η Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία της Ολλανδίας ανακοίνωσε την απόφαση του παίκτη να μην φορέσει ξανά τη φανέλα με το εθνόσημο. 

Ο 33χρονος μέσος αγωνίστηκε 133 φορές με τους «οράνιε», στους οποίους έκανε  ντεμπούτο του 2003. 

Η απόφαση του Σνάιντερ ελήφθη μετά την επικοινωνία που είχε με τον ομοσπονδιακό τεχνικό της Ολλανδίας, Ρόναλντ Κούμαν, ο οποίος ανακοίνωσε στον άσο της Αλ Γκαράφα ότι δεν τον υπολογίζει για τις επόμενες αγωνιστικές υποχρεώσεις. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ