Δάμασε το αλογάκι και έκανε το πρώτο διπλό ο ΠΑΟ 19/02/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο Παναθηναϊκός είχε χθες (18/2) συμπληρώσει ακριβώς έναν χρόνο από την τελευταία του νίκη στην επαρχία. Από εκείνο το 0-5 στην Τρίπολη στις 18 Φεβρουαρίου 2017. Σήμερα τα… μάγια λύθηκαν. Στις 19 Φεβρουαρίου 2019 ΑΕΛ – Παναθηναϊκός 0-1. Ήταν η πρώτη φετινή εκτός έδρας νίκη του Παναθηναϊκού. Η πρώτη μακριά από την Λεωφόρο για το πρωτάθλημα, από εκείνο το 2-3 στην Τούμπα πέρυσι τον Μάιο, την τελευταία αγωνιστική των πλέι οφ. Έντεκα αγώνες χωρίς νίκη εκτός έδρας για το πρωτάθλημα δεν έχουν υπάρξει ποτέ ξανά στην ιστορία του τριφυλλιού. Στη Λάρισα αυτή η μαύρη περίοδος τελείωσε. Με πρωταγωνιστή, τον Λουντ που πέτυχε και το γκολ στο 19′. Με ευκαιρίες, όχι πολλές αλλά πάντως ευκαιρίες. Διότι η ΑΕΛ έκανε στην ουσία μία ευκαιρία στο 89′, με κεφαλιά του Μιλοσάβλιεβιτς. Ο Ρόμπιν Λουντ ήταν ο πολυτιμότερος της αναμέτρησης. Ο Φινλανδός έφερε εις πέρας την αποστολή του στη φάση του γκολ. Έκανε καλή κίνηση, υποδέχθηκε σωστά την μπάλα κι εκτέλεσε άψογα. Αυτό το γκολ έκρινε το ματς, εξάλλου. Πέρα από τη φάση αυτή, είχε καλή συνεργασία με τον Δώνη και φάνηκε σε κάποιες περιπτώσεις στο δεύτερο ημίχρονο. Την εστία της ΑΕΛ υπερασπίστηκε όπως πάντα ο Μλάντεν Μπόζοβιτς, ενώ στο δεξί αμυντικό άκρο επανήλθε ο Ρέντζας. Ο Γουάλας ήταν στο αριστερό, ενώ ενδιάμεσά τους οι Ζίζιτς και Γκοϊκοβιτς. Οι Λαγός και Φατιόν συνέθεσαν το αντίστοιχο δίδυμο αμυντικών μέσων, ο ασούρας κινήθηκε από τα δεξιά, ο Κριζμάν από τα αριστερά κι ο Μιλοσάβλιεβιτς κινήθηκε πίσω από τον Θωμά Ναζλίδη. Ο Μαρίνος Ουζουνίδης παρέταξε την ομάδα σε σχηματισμό 4-2-3-1, που όμως μέσα στο παιχνίδι γινόταν και 4-2-2-2. Ο Βλαχοδήμος υπερασπίστηκε την εστία του Παναθηναϊκού, οι Αυλωνίτης και Οικονόμου συνέθεσαν το κεντρικό αμυντικό δίδυμο, έχοντες εκ δεξιών τους τον Γιόχανσον κι εξ’ αριστερών τους τον Ινσούα, αντίστοιχα. Οι Κάτσε και Τζανδάρης, ήταν το δίδυμο των αμυντικών μέσων. Ο Κουλιμπαλί, αγωνίστηκε στο δεξί “φτερό”, ο Χατζηγιοβάνης στο αριστερό με τους Δώνη κορυφή και Λουντ πίσω του να βρίσκονται στην επίθεση, πολύ κοντά ο ένας στον άλλο. Ο Παναθηναϊκός μπήκε στο ματς διαβασμένος και πολύ αποφασισμένος. Με πίεση ψηλά και με τον Λουντ να κάνει ό,τι θέλει. Στο 19′ πήρε την ασίστ από την κεφαλιά του Δώνη και με άψογο τελείωμα έκανε το 0-1. Στο 23′ μάλιστα, αν ο Ζίζιτς δεν έβαζε τελευταία στιγμή το πόδι του, ο Δώνης πολύ γρήγορα θα είχε κάνει και το 0-2. Σε ένα πρώτο ημίχρονο που τελείωσε με τελικές… 1-2, ως δείγμα για το κακό θέαμα σε παραγωγικό επίπεδο. Αλλά σε πλάνο ποδοσφαίρου, απόλυτα προσαρμοσμένο στα θέλω του Παναθηναϊκού. Το ίδιο και στο δεύτερο ημίχρονο. Οι πράσινοι, ακόμη και αν έχασαν κάποια μέτρα στο γήπεδο, δεν έχασαν τον έλεγχο του αγώνα. Μέχρι το 89′ είχαν κινδυνέψει μόνο σε μία σέντρα σουτ του Κριζμάν στο 52. Και είχαν απειλήσει με τον Χατζηγιοβάννη, από πάσα πάρε – βάλε του Λουντ στο 57′, αλλά και κακό σουτ που μπλόκαρε εύκολα ο Μπόζβιτς. Επίσης στο 76′ ο πρώτος βοηθός Δίπλαρης,έκοψε τον Λουντ με οφσάιντ που δεν υπήρξε ποτέ και ενώ ο Φινλανδός έβγαινε τετ α τετ. Όσο για την ΑΕΛ, έβαλε επιθετικούς, άλλαξε σχήματα, προσπάθησε, αλλά τελικά μια άστοχη κεφαλιά του Μιλοσάβλιεβιτς στο 89′ ήταν η μοναδική καλή στιγμή της. Οι αποδοκιμασίες στο τέλος ήταν χαρακτηριστικές. ΑΕΛ (Ηλίας Φυντάνης): Μπόζοβιτς, Ρέντζας (67′ Περόνε), Ζίζιτς, Γκοϊκοβιτς (62′ Γκόλιας), Γουάλας, Φατιόν, Λαγός (46′ Αγκάνοβιτς), Μασούρας, Κριζμάν, Μιλοσάβλιεβιτς, Ναζλίδης. Παναθηναϊκός (Μαρίνος Ουζουνίδης): Bλαχοδήμος, Γιοχάνσον, Ινσούα, Αυλωνίτης, Οικονόμου, Κουλιμπαλί, Κάτσε (87′ Κολοβέτσιος), Λούντ, Τζανδάρης(94′ Μουνιέ), Χατζηγιοβάνης (75′ Στάικος), Δώνης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ