Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μιχάλης Σεΐτης: Η φωτογραφία πριν από το σοβαρό τροχαίο που του κόστισε το δεξί του πόδι και το μήνυμα ελπίδας! Δείτε την ανάρτησή του…

Όλοι όσοι τον γνώριζαν συγκλονίστηκαν τον Ιούνιο του 2013, μόλις έγινε γνωστό το τροχαίο ατύχημα του Μιχάλη Σεΐτη, που είχε ως συνέπεια να χάσει το δεξί του πόδι. 

Ο 31χρονος αθλητής, από εκείνη την ημέρα, δεν το έβαλε ποτέ κάτω και με τεράστια δύναμη ψυχής αποδεικνύει ότι όλοι είμαστε ικανοί να κάνουμε τα πάντα. Έτσι, λοιπόν, φέτος τον απολαμβάνουμε στις οθόνες μας, καθώς πείρε μέρος στο Dancing with the stars του ΑΝΤ1, όπου μας παρουσιάζει τις χορευτικές του ικανότητες στο παρκέ.

Ο ίδιος, ως λάτρης των social media, μοιράζεται αρκετές στιγμές από τη ζωή του με τους διαδικτυακούς του φίλους. Ανατρέχοντας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, εντοπίσαμε μια ανάρτηση που είχε είχε ο Μιχάλης στο παρελθόν και στην οποία απεικονίζεται ο ίδιος πάνω σε ένα σκάφος, φορώντας το μαγιό του. Πρόκειται για ένα φωτογραφία από το καλοκαίρι του 2012, όταν είχε ακόμα και το δεξί του πόδι. Στη λεζάντα που συνόδευε την συνόδευε, είχε γράψει χαρακτηριστικά: “Πίσω στο καλοκαίρι του 2012 κάπου στη Νότια Ρόδο… Δεν ξέρουμε για το αύριο, έτσι ζούμε σήμερα”.

Δείτε τη δημοσίευση:

Ο Μιχάλης Σείτης με πόδι

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ