Μιχάλης Σεΐτης: Εξομολογείται το πιο όμορφο πράγμα που του συνέβη μετά το σοβαρό ατύχημα… 28/01/2018 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στο περιοδικό Down Town μίλησε ο αθλητής του στίβου Μιχάλης Σείτης. Με αφορμή τη φετινή συμμετοχή του στο Dancing with the stars, ο 31χρονος συστήνεται καλύτερα στο τηλεοπτικό κοινό, ενώ πλέον δείχνει να έχει αφήσει στο παρελθόν το ατύχημα κατά το οποίο “έχασε”το ένα του πόδι. -Μιλάς ανοιχτά για το ατύχημα. “Είναι κάτι που έγινε και προχωράμε παρακάτω. Έχω να πω πολύ περισσότερα από το ατύχημα. Να σου πω την αλήθεια δεν θέλω να το συζητάω γι’ αυτό και έχω κουραστεί. Από τότε μου έχουν συμβεί πολλά ωραία πράγματα”. -Ποιο είναι το πιο ωραία πράγμα που σου συνέβη μετά το ατύχημα; “Το ότι συνέχισα να κάνω αυτό που αγαπώ, δηλαδή να είμαι μέσα στον στίβο. Να μπορώ να τρέχω. Και όχι μόνο το έκανα, αλλά έφτασα σε ένα πολύ υψηλό επίπεδο και είχα διακρίσεις στους Παραολυμπιακούς”. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ