Μπουτάρης – Ψινάκης υποδέχτηκαν με χορούς το 2018 στην πλατεία Αριστοτέλους 28/12/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Στη Θεσσαλονίκη άλλαξε χρόνο ο δήμαρχος Μαραθώνα, Ηλίας Ψινάκης. Μαζί με τον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Μπουτάρη, αλλά και τον περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, βρέθηκαν στην πλατεία Αριστοτέλους και χόρεψαν για να υποδεχτούν το νέο έτος. «Δυο rock τρελό δήμαρχοι γιορτάζουν που τους μπήκε χαρούμενα…η χρονιά!!!» έγραψε ο κ. Ψινάκης στο λογαριασμό του στο Instagram. «Καλή Χρονιά από την πιο όμορφη πλατεία της πιο ωραίας πόλης στην Ελλάδα! Χρόνια πολλά σε όλους!!» ανέφερε στο μήνυμά του ο κ. Τζιτζικώστας. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ