Αυτή είναι η πρώτη ανάρτηση του Γιώργου Μαυρίδη μετά το τέλος του Nomads… 24/12/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μια εβδομάδα έχει περάσει περίπου από το τέλος του Nomads και ο Γιώργος Μαυρίδης δημοσίευσε την πρώτη του φωτογραφία στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram. O παρουσιαστής και tattoo artist, o οποίος ήταν ίσως ο πιο αγαπητός παίκτης του παιχνιδιού επιβίωσης, φτάνοντας μάλιστα μέχρι και τον τελικό, ανέβασε το βράδυ της Παρασκευής, μια φωτογραφία με τη σκυλίτσα του, τη Μόλυ και παράλληλα ευχαρίστησε δημόσια όλους όσους τον στήριξαν κατά τη διάρκεια του Nomads. Συγκεκριμένα ο Γιώργος Μαυρίδης έγραψε στην λεζάντα της ανάρτησής του: “Σας ευχαριστώ για όλα”! Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ