Μετάβαση στο περιεχόμενο

Το post του Κωστή Χατζηδάκη με τον νεογέννητο γιο του… (φωτο)

Την πρώτη φωτογραφία του νεογέννητου γιου του μοιράστηκε πριν από λίγο στο Twitter ο Κωστής Χατζηδάκης.

Ο αντιπρόεδρος της ΝΔ θέλησε να μοιραστεί τη χαρά του, συνοδεύοντας τη φωτογραφία απ’ το μαιευτήριο με το εξής σχόλιο: «Είναι βραδινός τύπος! Μας έκανε νάζια ένα 24ωρο, αλλά ο μικρός Χατζηδάκης είναι μαζί μας! Γεννήθηκε στις 20.50’ στο Αρεταίειο. Ο χαζομπαμπάς και η χαζομαμά υποδεχθήκαμε τον Γιάννη μας με μεγάλη συγκίνηση!»

View image on Twitter

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ