«Τελειώνει» από την ΑΕΛ ο Μπάμπιτς 10/12/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Μετά τους Ναβάρο και Κοντόρ, ένας ακόμη παίκτης που θα αποχωρήσει από την ΑΕΛ φαίνεται πως είναι ο Σίνισα Μπάμπιτς. Ο 26χρονος εξτρέμ αποκτήθηκε τον περασμένο Αύγουστο από την ΑΕΛ και είναι θέμα ημερών να λύσει το συμβόλαιό του. Να τονιστεί πως ο Μπάμπιτς έχει παίξει σε δύο αγώνες της ΑΕΛ έως σήμερα, ένα στη Super League με τον Ατρόμητο και ένα με την Αναγέννηση Καρδίτσας στο Κύπελλο. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ