Μετάβαση στο περιεχόμενο

Βοσνιάδης: «Μας επηρέασε το γκολ στο ξεκίνημα του δεύτερου ημιχρόνου»

Στην ισοφάριση του Ολυμπιακού στο ξεκίνημα του δεύτερου ημιχρόνου στάθηκε ο προπονητής της Κέρκυρας, Αλέκος Βοσνιάδης, μετά την εντός έδρας ήττα της ομάδας του (1-3) από τους ερυθρόλευκους.

«Ευτυχήσαμε να προηγηθούμε στο πρώτο ημίχρονο, χάσαμε επίσης μια μεγάλη ευκαιρία με τον Παμλίδη για το 2-0, στο δεύτερο ημίχρονο ήταν φυσιολογικό ο Ολυμπιακός να βγάλει αντίδραση. Δεχθήκαμε ένα γκολ στο ξεκίνημα και μας επηρέασε, στη συνέχεια ο Ολυμπιακός βρήκε ρυθμό και πέτυχε κι άλλα τέρματα. Εμείς είχαμε φάσεις και χάσαμε ευκαιρίες για να μείνουμε στο παιχνίδι μέχρι το τέλος. Κρατάμε την προσπάθεια των παικτών μας και σίγουρα με την επιστροφή των απόντων θα συνεχίσουμε τη δύσκολη προσπάθειά μας. Το σημαντικό είναι ότι η ομάδα είναι ανταγωνιστική θα παλέψουμε για να βρούμε τους βαθμούς που χρειαζόμαστε στα επόμενα παιχνίδια», δήλωσε ο 56χρονος τεχνικός στην κάμερα της Nova μετά τη λήξη της αποψινής αναμέτρησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ