Μετάβαση στο περιεχόμενο

Στο νοσοκομείο ο Ταπόκο

Ο τραυματισμός του Ταπόκο στην αναμέτρηση του Πανιώνιου με τον ΠΑΟΚ μόνο ελαφρύς δεν είναι. Ο παίκτης της ομάδας της Νέας Σμύρνης θα μεταφερθεί στο νοσοκομείο.

Ο Χρήστος Δάρας είπε σε δημοσιογράφους που βρίσκονταν στη Ν. Σμύρνη ότι ο ποδοσφαιριστής έχει σπασμό σε σπόνδυλο και γι αυτό το λόγο νιώθει τα πόδια του μουδιασμένα. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ