Κιβρακίδης: «Μας αφήνει πικρή γεύση» 04/11/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο αρχηγός του Ατρόμητου έπλεξε το εγκώμιο του Γιαννιώτη και σχολίασε πως η ομάδα του θα μπορούσε να κερδίσει σήμερα. Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Κιβρακίδης στη κάμερα της NOVA: «Μας αφήνει μία πικρή γεύση. Χάσαμε ευκαιρίες και θα μπορούσαμε να κερδίσουμε. Ήταν ένα ντέρμπι. Θέλαμε να κερδίσουμε και για τον κόσμο. Είχαμε και δοκάρι. Ένα ματς κρίνεται στις λεπτομέρειες. Ο Πανιώνιος έχει πολύ καλή ομάδα και επικίνδυνη, με καλούς παίκτες. Φαίνεται η δουλειά που κάνουμε στην προπόνηση. Θέλουμε να κρατάμε το μηδέν στην άμυνα και με μία ευκαιρία, μπορείς να πάρεις ένα παιχνίδι». Για τον Γιαννιώτη είπε: «Ο ψηλός μου είναι πολύ καλός τερματοφύλακας. Του αξίζουν πολλά πράγματα. Να πάει σε μία μεγάλη ομάδα και στην Εθνική. Το παιδί δουλεύει και αυτό φαίνεται στο γήπεδο». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ