Μετάβαση στο περιεχόμενο

“Πασαρέλα” στις κερκίδες της Νέας Σμύρνης! (φωτο)

Tα κορίτσια πήραν τις θέσεις τους και παρακολούθησαν το παιχνίδι του Πανιώνιου με την ΑΕΚ. Οι ωραίες παρουσίες για ακόμα μια φορά ήταν πολλές στο γήπεδο κι έκαναν ακόμα πιο ωραία την ατμόσφαιρα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ