Παπαζαχαρίας: «Πετύχαμε την ΑΕΚ σε λάθος στιγμή. Συγγνώμη από τον κόσμο» 26/10/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Απογοητευμένος μετά την βαριά ήττα από την ΑΕΚ (7-0) εμφανίστηκε, μιλώντας στο Cosmote Sports μετά το τέλος του ματς, ο Γρηγόρης Παπαζαχαρίας. «Θέλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από κόσμο για την εμφάνιση. Πετύχαμε την ΑΕΚ σε κακό φεγγάρι, ήθελαν να δείξουν ό,τι είναι καλή ομάδα. Σταθήκαμε μόνο στο πρώτο 20λεπτο. Πιστεύω πως στο πρωτάθλημα θα δείξουμε την πραγματική εικόνα, θέλουμε καλή χρονιά και γρήγορη παραμονή», είπε ο αμυντικός του Απόλλωνα Λάρισας. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ