Μοιράστηκαν το πριμ στον Λεβαδειακό 20/10/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Το πριμ των 30.000 ευρώ για τη νίκη τους στο Αγρίνιο, μοιράστηκαν σήμερα οι παίκτες του Λεβαδειακού. Ετσι θα έχουν… άλλον αέρα ενόψει της αυριανής αναμέτρησής τους με τον ΠΑΣ. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ