Διήμερο ρεπό στον Ατρόμητο 06/10/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την τελευταία προπόνηση της εβδομάδας πραγματοποίησε το πρωινό της Παρασκευής η ομάδα του Ατρόμητου. Ο Νταμίρ Κάναντι λίγες ημέρες μετά τη μεγάλη νίκη κόντρα στον Ολυμπιακό, αντάμειψε τους ποδοσφαιριστές του, δίνοντας του διήμερο ρεπό το προσεχές Σαββατοκύριακο με την επόμενη προπόνηση να έχει προγραμματιστεί για το απόγευμα της Δευτέρας (16:30), όποτε και θα ξεκινήσει η προετοιμασία για την αναμέτρηση κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ