Στο… άψε σβήσε η Σέλτικ «καθάρισε» την Ρέιντζερς! 01/02/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Δύο και να… καίνε! Η Σέλτικ ήταν η μεγάλη νικήτρια στο Old Firm, αφού «καθάρισε» την Ρέιντερς και προκρίθηκε στον τελικό του Λιγκ Καπ, όπου θα βρεθεί αντιμέτωπη με την Νταντί Γιουνάιτεντ. Οι «καθολικοί»… σκούπισαν την μισητή τους συμπολίτισσα, με τους Λάιγκ Γκρίθιφς (10’) και Κρις Κόμονς (31’) να δίνουν τη… χαριστική βολή στους «διαμαρτυρόμενους». Τα αποτελέσματα των ημιτελικών: Νταντί Γιουνάιτεντ – Αμπερντίν 2-1 (60′ Μόρις, 84′ Τσιφτσί / 49′ Ντάνιελς) Σέλτικ – Ρέιντζερς 2-0 (10′ Γκρίθιφς, 31′ Κόμονς) Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ