Παράπονα για την διαιτησία από τον Σα Πίντο 12/03/2017 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ο προπονητής του Ατρομήτου Ρικάρντο Σα Πίντο σε δηλώσεις του εξέφρασε τα παράπονά του για την διαιτησία του αγώνα κόντρα στον Ολυμπιακό. Αναλυτικά οι δηλώσεις του: «Δεν ήταν μόνο ο Φορτούνης που μας δημιούργησε προβλήματα. Γενικότερα, ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα υψηλού επιπέδου και πολύ καλή σε ποιοτικό επίπεδο. Όμως, θα ήθελα να δω αν ο διαιτητής είχε την ίδια αντιμετώπιση απέναντι σε εμάς σε τρεις περιπτώσεις οφσάιντ». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ