Αποχαιρέτησαν Κύργιος και Κοκκινάκης 22/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την ήττα που σημαίνει και αποκλεισμός από τη συνέχεια του Αυστραλιανού Open στο διπλό Ανδρών γνώρισαν οι Νίκος Κύργιος και Θανάσης Κοκκινάκης. Το ελληνικό δίδυμο που έφτασε μια ανάσα από τον τελικό του Γουίμπλετον το 2013, λύγισε στο τρίτο και τελευταίο σετ από τους σαφώς πιο έμπειρους, Αντρέι Γκολούμπεφ και Ντένις Ιστόμιν (6-3, 2-6, 6-2). Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ