Πρόβλημα και με Λάρκιν στην Μπασκόνια 13/12/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με σημαντικούς «πονοκεφάλους» θα ταξιδέψει στο Καζάν για την αναμέτρηση με την Ούνιξ, η αποστολή της Μπασκόνια. Πιο συγκεκριμένα όπως έγινε γνωστό νωρίτερα, ο Αντρέα Μπαρνιάνι τέθηκε νοκ άουτ για δύο εβδομάδες, με τον Σέιν Λάρκιν να είναι το άλλο πρόβλημα για τον Σίτο Αλόνσο. Να τονιστεί πως ο Αμερικανός γκαρντ ταλαιπωρείται από ίωση τις τελευταίες ημέρες, χάνοντας αρκετές προπονήσεις, με αποτέλεσμα η συμμετοχή του στο παιχνίδι με τους Ρώσους να είναι αμφίβολη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ