Μετάβαση στο περιεχόμενο

Θεσσαλονίκη: Όλα φαίνονται φυσιολογικά σε αυτόν το δρόμο αλλά δεν είναι (pics)

Με μια πρώτη ματιά όλα παραπέμπουν σε μια συνηθισμένη εικόνα δρόμου. Μια πιο προσεκτική όμως δείχνει την πραγματικότητα…

Άλλο ένα παρκάρισμα για… Όσκαρ στη Θεσσαλονίκη. Οδηγός στην οδό Πέτρου Συνδίκα άφησε το αυτοκίνητό του – όπως βλέπετε στη φωτογραφία – σχεδόν στη μέση του δρόμου, χωρίς αλάρμ μάλιστα, αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους οδηγούς που κινούνταν με τα οχήματά τους.

Η φωτογραφία δημοσιεύτηκε στην ομάδα Active Thessaloniki του Facebook και κάνει το γύρο του διαδικτύου. Με μια πρώτη ματιά όλα φαίνονται φυσιολογικά. Όμως το πρώτο αυτοκίνητο δεν κινείται αλλά είναι παρκαρισμένο…

ΦΩΤΟ από facebook

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ