Εισαγγελική έρευνα για τη μαζική δηλητηρίαση μαθητών της Κομοτηνής 02/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Την παρέμβαση του εισαγγελέα προκάλεσε η μαζική δηλητηρίαση 19 μαθητών Λυκείου από σχολείο της Κομοτηνής. Ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών διέταξε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης προκειμένου να διερευνηθούν τα αίτια που οδήγησαν τους μαθητές στο νοσοκομείο. Τα παιδιά ξεκίνησαν από το σχολείο τους, στις 24 Νοεμβρίου, για τετραήμερη εκπαιδευτική εκδρομή στην Αθήνα και κατέληξαν στο νοσοκομείο με συμπτώματα τροφικής δηλητηρίασης. Καθ’ οδόν, σύμφωνα με τη συνοδό καθηγήτρια τους, έκαναν τρεις στάσεις για φαγητό και την επομένη είχαν τα πρώτα συμπτώματα τα οποία και τα οδήγησαν στα νοσοκομεία Ιπποκράτειο και Γεννηματάς. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ