Mega: Το τηλεοπτικό σποτ των εργαζομένων που παραμένουν απλήρωτοι 02/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Οι εργαζόμενοι του Mega συνεχίζουν τις προσπάθειες για να πάρουν τα χρήματά τους. Από χθες, παίζει ένα τηλεοπτικό σποτ, μέσα από το οποίο ενημερώνουν ότι έχουν να πάρουν χρήματα εφτά μήνες και δίνουν τελεσίγραφο. Οι εργαζόμενοι ζητάνε μέχρι τις 2 Δεκεμβρίου να έχουν πάρει κάποια χρήματα και αν δεν συμβεί αυτό τότε θα ξεκινήσουν στάσεις εργασίας. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ