Βανδάλισαν και το άγαλμα του Κολοκοτρώνη στην Παλιά Βουλή 05/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Θύμα των «γνωστών-αγνώστων» που προκάλεσαν μεγάλες καταστροφές στο Πολυτεχνείο έπεσε και το άγαλμα του Κολοκοτρώνη που βρίσκεται έξω από την παλαιά Βουλή. Άγνωστοι έγραψαν με μαύρη μπογιά «καμία ελπίδα, no hope» πάνω στον έφιππο ανδριάντα του «Γέρου του Μωριά» που βρίσκεται επί της οδού Σταδίου, όπως φαίνεται στη φωτογραφία που έφερε στη δημοσιότητα η Καθημερινή. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ