Τραμπ στο Twitter: «Πολύ άδικες οι διαδηλώσεις σε βάρος μου» 02/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Ότι υποκινούνται από τα ΜΜΕ όσοι διαδηλώνουν εναντίον του εδώ και τρεις μέρες γράφει σε ανάρτησή του στο Twitter o Ντόναλντ Τραμπ. Ο νέος Αμερικανός Πρόεδρος επέλεξε να σχολιάσει τις συγκεντρώσεις σε βάρος του που πραγματοποιούνται από την πρώτη ώρα της εκλογής του στις αμερικανικές μεγαλοπούλεις. «Είχα μια πολύ ανοιχτή και επιτυχημένη εκλογή» έγραψε για να προσθέσει: «Τώρα επαγγελματίες διαδηλωτές, υποκινούμενοι από τα media, διαδηλώνουν εναντίον μου. Πολύ άδικο». Πηγή: protothema.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ