“Είχαμε πιο καθαρές ευκαιρίες απ’ ό,τι ο Παναιτωλικός” 11/01/2015 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με τον βαθμό της ισοπαλίας αποχώρησε από το Αγρίνιο ο ΠΑΣ Γιάννινα, ο οποίος έμεινε στο 0-0 με τον Παναιτωλικό. Ο Γιάννης Πετράκης εξέφρασε την ικανοποίησή του για το αποτέλεσμα παρόλο που τόνισε ότι η ομάδα του θα μπορούσε να έχει πάρει τη νίκη. «Σε μια πολύ δύσκολη έδρα και απέναντι σε μια πολύ καλή ομάδα πιστεύω ότι ήμασταν ανταγωνιστικοί. Είχαμε πολύ καλή συγκέντρωση, πειθαρχία και οργάνωση, οι παίκτες μου έκαναν πολύ μεγάλη προσπάθεια και αξίζουν πολλά συγχαρητήρια. Στο πρώτο ημίχρονο ο Παναιτωλικός είχε τις ευκαιρίες και τις προϋποθέσεις να πετύχει κάποιο γκολ, κυρίως με στημένες φάσεις και περιφερειακά σουτ. Εμείς κυρίως στο πρώτο 15λεπτο κάναμε κάποιες καλές επιθέσεις, αλλά χωρίς ουσία και ωριμότητα στο τελείωμα. Το δεύτερο ημίχρονο ήταν κατά πολύ υπέρ μας. Νομίζω χάσαμε καλές ευκαιρίες και μπορούσαμε να πάρουμε το ματς. Στον αντίποδα, στο ίδιο διάστημα ο αντίπαλος δεν είχε προϋποθέσεις να μας κάνει κάποια ευκαιρία. Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια και από το αποτέλεσμα, παρότι θα μπορούσαμε να έχουμε κερδίσει. Θα πρέπει να κρατήσουμε αυτά που είναι καλά και μας βοηθάνε για τη συνέχεια του πρωταθλήματος και σε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά». Για τον τραυματισμό του Γαρουφαλιά: «Απ’ ό,τι φαίνεται, αλλά δεν πρέπει να βιαζόμαστε, γιατί πρέπει να περάσει η πρώτη μέρα, και τι ακριβώς έχει θα το δει ο γιατρός, αλλά νομίζω ότι ο τραυματισμός του Γαρουφαλιά είναι σοβαρός». Για το αν οι 9 τελικές του Παναιτωλικού στο α’ ημίχρονο δείχνουν και την αξία του: «Νομίζω ότι η πρώτη μου τοποθέτηση ήταν ότι παίζαμε σε μια δύσκολη έδρα και με μια καλή ομάδα. Αυτό τα λέει όλα. Ο Παναιτωλικός έχει καλή ποιότητα παικτών, μας έκανε τελικές προσπάθειες, αλλά προήλθαν απ’ αυτά τα δύο πράγματα που είπα, δηλαδή από στημένα και περιφερειακά σουτ. Οργανωμένη ευκαιρία δεν θυμάμαι αν προέκυψε, ίσως να υπήρξε, αλλά τις καθαρές ευκαιρίες και μέσα από ποδόσφαιρο τις είχαμε εμείς. Το ματς έγειρε λίγο περισσότερο προς τη δική μας πλευρά, γιατί είχαμε πιο καθαρές ευκαιρίες απ’ ό,τι ο Παναιτωλικός». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ