Τουρίστας κατέστρεψε ολοσχερώς άγαλμα του 18ου αιώνα προσπαθώντας να βγάλει μία selfie 10/10/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google H μανία με τις selfies φαίνεται πώς όχι μόνο καλά κρατεί αλλά και προκαλεί καταστροφές στο ξέφρενο πέρασμά της. Μετά τα δεκάδες ατυχήματα που έχουν αναφερθεί κατά καιρούς όταν έχουν προκληθεί την ώρα που μερικά επίδοξα «μοντέλα» πόζαραν στην οθόνη των κινητών τους, ήρθε και η σειρά ενός Βραζιλιάνου τουρίστα που πλήρωσε ακριβά τον ναρκισσισμό του. Σύμφωνα με το Bored Panda, ο άνδρας την περασμένη Κυριακή κατάφερε να καταστρέψει ένα άγαλμα του 18ου αιώνα, προσπαθώντας να ποζάρει μαζί του για μια αναμνηστική φωτογραφία. Το περιστατικό σημειώθηκε μάλιστα, ημέρα που το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο της Λισσαβόνας συνηθίζει να προσφέρει ελεύθερη είσοδο σε όσους επιθυμούν να το επισκεφθούν. Το άγαλμα που καταστράφηκε ήταν εκείνο του Αρχάγγελου Μιχαήλ και όπως αναφέρεται στο σχετικό δημοσίευμα η ζημία που προκλήθηκε στο έκθεμα θεωρείται ανεπανόρθωτη. Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ