Ο ηγέτης της Κου Κλουξ Κλαν πανηγυρίζει για τη νίκη του Ντόναλντ Τραμπ 02/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Με ένα tweet ο πρώην επικεφαλής της ρατσιστικής οργάνωσης Κου Κλουξ Κλαν David Duke πανηγυρίζει για τη νίκη του Ντόναλντ Τραμπ. Όπως έγραψε χαρακτηριστικά: «ο Θεός ευλογεί τον Ντόναλντ Τραμπ. Είναι η ώρα να κάνουμε το σωστό. Ήρθε η ώρα να πάρουμε την Αμερική πίσω». Τον Αύγουστο του 2015 αναφέρθηκε στα ΜΜΕ ότι ο Ντιούκ υποστήριζε την υποψηφιότητα του Ντόναλντ Τραμπ για το χρίσμα του προεδρικού υποψηφίου του Ρεπουμπλικανικού Κόμματος, μία στήριξη που ο ίδιος ο Τραμπ απεκήρυξε με τα λόγια «δε θέλω τη στήριξη του Ντιούκ. Αντιδρώντας, ο Ντιούκ είχε γράψει τότε στον ιστότοπό του ότι δεν είχε δηλώσει κάτι τέτοιο. Διευκρίνισε αργότερα ότι, αν και θεωρούσε τον Τραμπ «τον καλύτερο από τον σωρό» εξαιτίας των αντιμεταναστευτικών του θέσεων, η στήριξη του κράτους του Ισραήλ από τον Τραμπ ήταν «κόκκινη γραμμή» για αυτόν. Ο Ντιούκ είπε ότι «ο Τραμπ το έχει ξεκαθαρίσει ότι είναι χίλια τα εκατό αφοσιωμένος στο Ισραήλ, οπότε τι ποσοστό απομένει για την Αμερική;» Ωστόσο, τον Φεβρουάριο του 2016 ο Ντιούκ παρότρυνε τους ακροατές του να ψηφίσουν Τραμπ, λέγοντας ότι «η ψήφος για οποιονδήποτε άλλον εκτός από τον Τραμπ αποτελεί στ’ αλήθεια προδοσία της κληρονομιάς σας». Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ