Μετάβαση στο περιεχόμενο

Γρηγορίου: «Ήμασταν κυρίαρχοι»!

Ο προπονητής της Κέρκυρας Μιχάλης Γρηγορίου τόνισε ότι η ομάδα του ήταν καλύτερη της Βέροιας κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο, αφού έκανε ευκαιρίες και άξιζε απόλυτα τη νίκη με 2-0.

Αναλυτικά οι δηλώσεις:

«Είχαμε πει ότι η Βέροια είναι μια ομάδα που δίνει τεράστια έμφαση στην άμυνα. Στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν κυρίαρχοι, ψάξαμε λύσεις στις στημένες φάσεις και δεν απειληθήκαμε καθόλου, με εξαίρεση το πέναλτι που θα ήταν κρίμα να αλλάξει τις ισορροπίες του αγώνα. Ήμασταν καλύτεροι».
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ