Παρίσταναν τους τεχνικούς της ΔΕΗ και έκλεψαν 6.000 ευρώ από ζευγάρι ηλικιωμένων 05/11/2016 Προσθέστε το filathlos.gr στην Google Πρέπει να είχαν πληροφορηθεί ότι είχαν γερό κομπόδεμα οι ηλικιωμένοι ιδιοκτήτες ενός σπιτιού στην κοινότητα Αθίκια της Κορινθίας, οι δυο άγνωστοι που τους συστήθηκαν ως τεχνικοί της Δ.Ε.Η. και τους έπεισαν ότι κινδύνευαν να καούν ζωντανοί! Οι δράστες προφασίστηκαν ότι θα αντικαταστήσουν τον πίνακα παροχής επειδή παρουσίαζε διαρροή και υπήρχε φόβος για το ζευγάρι των ηλικιωμένων να πάθουν ηλεκτροπληξία. Μετακινώντας βαριά έπιπλα, ο ένας από αυτούς τους εγκλώβισε στην κουζίνα του σπιτιού, δίνοντας την ευκαιρία στον συνεργό του να ερευνήσει τα δωμάτια. Σε ένα από αυτά ανακάλυψε τις οικονομίες των ηλικιωμένων, ύψους περίπου 6.000 ευρώ και έδωσε σήμα στον «τεχνικό» να φύγουν. Το ζευγάρι αντιλήφθηκε αργότερα ότι τους είχαν ξαφρίσει και ειδοποίησε την Αστυνομία που ξεκίνησε αναζητήσεις, όμως οι δράστες βρίσκονταν ήδη μακριά. Πηγή: protothema.gr Προσθέστε το filathlos.gr στην Google ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ